CUSTOMER SUPPORT SPECIALIST - TAS VENRAY
Wil jij deel uitmaken van een groeiend familiebedrijf en vind je het leuk om mensen telefonisch te woord te staan met de meest uiteenlopende vragen? Dan ben jij de customer support specialist die we zoeken!
Omschrijving
Als customer support specialist bij TAS bieden wij jou een afwisselende en uitdagende baan. Je bent samen met de collega’s het eerste (telefonische) aanspreekpunt voor onze klanten. Doordat we zoveel verschillende klanten ondersteunen is geen dag hetzelfde. Jij zorgt ervoor dat klanten hartelijk te woord gestaan worden en helpt ze met de vragen die zij hebben. Dit kunnen uiteenlopende vragen zijn waardoor het bij TAS nooit saai is! Het ene moment help je bijvoorbeeld een huurder met een lekkage, het andere moment begeleid je iemand met het verlies van een familielid en daarna regel je nog een bezichtiging voor iemand die zijn droomwoning heeft gevonden.
Als customer support specialist weet jij wat er nodig is om klanten goed te bedienen. Je werkt nauwkeurig, kunt snel schakelen en streeft altijd naar de hoogst haalbare klanttevredenheid.
Dit heb je ook in huis
-
Mbo werk- en denkniveau;
-
Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
-
Beheersing van de Engelse- en/of Duitse taal is een pre;
-
Stressbestendig en probleemoplossend ingesteld;
-
Communicatief sterk en empathisch;
-
Zowel zelfstandig als in een team kun jij goed functioneren.
Arbeidsvoorwaarden
De juiste customer support specialist bieden wij een functie in een open en informele werksfeer. De beloning wordt afgestemd op basis van leeftijd en ervaring (meer informatie hierover; neem gerust contact op). Daarnaast bieden wij goede secundaire arbeidsvoorwaarden; o.a.
-
Flexibele werktijden;
-
Mogelijkheid tot parttime werken (vanaf 24 uur per week);
-
8% vakantie uren opbouw over jouw gewerkte uren;
-
Een aanstelling met uitzicht op een vast dienstverband;
-
Opleidingsmogelijkheden.
Dit zijn wij
Bij Telefoon Antwoord Service draait alles om het ontzorgen van onze klanten en het leveren van de beste telefonische service. Al meer dan 35 jaar is TAS Venray 24 uur per dag 7 dagen per week bereikbaar voor haar klanten. We verzorgen een optimale bereikbaarheid voor een grote diversiteit aan bedrijven. Van het aannemen van een gesprek tot het inboeken van orders of afspraken tot de complete aansturing van servicemonteurs of medewerkers, alles is mogelijk. Wij zorgen voor een zo optimaal mogelijke bereikbaarheid van organisaties. Naast het hoofdkantoor in Venray hebben we een vestiging op Curaçao.
Bedrijfscultuur
Als je bij TAS binnenstapt kom je terecht in een prettige en informele werksfeer in een leuk team. Op de vestiging in Venray zijn dagelijks zo’n 8 medewerkers werkzaam. Er wordt met zijn allen aan hetzelfde doel gewerkt; het leveren van uitstekende telefonische dienstverlening voor onze klanten.
Er zijn volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen. Daarnaast is er ruimte voor gezamenlijke activiteiten, zoals uitjes met de collega’s, zodat jij je ze nog beter leert kennen.
Heb je interesse in deze functie?
​